22 Ocak 2013 Salı

İklim Takımları Ordu'da

Uluslararası Genç Liderler Akademisi (UGLA) İklim Takımları Eğitimi Ordu eğitmenlerimizden Tunahan Turan tarafından 21/01/2013 tarihinde Ordu ADD Eğitim salonunda Ordu'lu gençlere verildi.
Eğitime UGLA tanıtım sunumu ile başlayan İklim Takımları Kaptanı Tunahan Turan gençlerin konuya çok ilgili olduklarını ve Ordu'da iklim değişikliğini önlemek adına önemli bir adım atıldığını belirtti.
Logosunda Oksijen bulunan Karadeniz'İn oksijen diyarı Ordu'da oluşan bu bilinçlenme ile birlikte yeni eğitimlerinde verileceğini söyleyen Turan, "İklim değişikliği çok öenmli bir konu bu konuda biz gençler daha bir farkında olmalıyız. Çünkü bizler sadece geleceğin liderleri değil bugününde ortaklarıyız." açıklamasında bulundu.

Ordu'da gerçekleştirilen İklim Takımları eğitimine Ulusal Gençlik Parlamentosu Yürütme Kurulu Üyesi Ulaş Tepe'de katılarak gençlere bu çalışmalarında destek berdi.

Habitat Kalkınma ve Yönetişim Derneği tarafından yürütülen Uluslararası Genç Liderler Akademisi (UGLA) projesi, 2010 yılından bu yana verdiği eğitim programlarına ekolojiyle devam ediyor. UGLA, EKOIQ işbirliği , ‘İklim Takımları’ adı ile oluşturduğu projede Habitat Nedir, Bütüncül Ekolojik Yaklaşım, Küresel İklim Değişikliği, Türkiye’nin Ekolojik/Biyolojik Zenginliği gibi konular odağında gerçekleşecek eğitim, gençlerin kendi yerellerinde en önemli çevre sorununu belirleyebilmelerini, o yerelde hangi çevre STK’larının ve aktörlerinin bulunduğunun saptamalarını ve ‘UGLA İklim Takımları’ oluşturmalarını hedefliyor.